like sampai lebam,if not aku cepuk kang

14 August 2011

rasa bersalah dekat blogger sekalian


                                                 aku pakai t-shirt pink merah..jambu sat :P


DKA3A
yess!kami dah dapat 3A...hahah boleh?
tak sabar nak dapat 6A pulak!
: P
okey ini pic yang latest
18putra,16putri
sepatutnya 
18putra,20putri
tapi tapi,yang lagi empat putri tu dah berpaling tadah :P 


oh tadi test communication english dekat dewan
mmg macam 
what the fish!
boleh pulak sound effect lebih menonjol =(
otak kiri aku tak boleh nak berfungi dengan sempurna bila dipasang music time test!
ah bongok kan?
otak kanan aku lebih berfungi dengan sempurna!
otak kanan aku lebih fokus kepada music tu jeeee..
ape yang orang putih tu cakap satu ape pon aku tak fokus!
betul betul biadap!
ehmm entah lah..aku taget lestening test aku tu dapat kosong..
boleh?
aku benci sound effect time test tadi!


eh korang..korang tayah lah nak comment blog aku..
aku rasa macam serba salah lah sebab tak comment blog korang balik
ehmmm
=(
aku bukan apa! terlalu bnyak nak diselesaikan ni
tamadun islam,mathematics engineering,highway engineering,safty and health,hydraulic
semua semua lah ade assignment..
memang berbukit tau ! hahaha
tapi tape aku boleh siapkan nya =)
INSYALLAH..

wey geng maafkan aku aw sebab tak masuk blog korang mcm cuti haritu..
aku janji cuti panjang tahun depan kite rempit sama sama lagi nah?
tu pon kalau tak amek short sem lah an?
HAHAHAHAHHA
okey aku rindu nak cuti berbulan-bulan 
ehmm
=(

11 comments:

BubuBobot said...

ramai gak ek budak kelas kau

Anonymous said...

macam tuh lah lumrah seorang pelajar

IMANSHAH said...

biasalah zaman belajar kan

semutsengal said...

Err, kalau semua dpt kosong pun boleh.

Unknown said...

fuyoo sebok mcm wan maimunah :)

Fatin Fadila Fadzil said...

bapak mengarut muke aku kat situ . .

Khairul's Mahamad said...

nk komen gak . sbb lama x komen .. haha .. bgus .

Unknown said...

nak komen jugak hahahaha

mr.syazwan said...

tamadun islam je ku leh bantu ko

haha

::FAIZ:: said...

helo akmal

haney said...

i ♥ listening test! ahhaha :P

bawah ni iklan terbaru,nak tengok klik je

ketika cuti dan bosan !

Photobucket