like sampai lebam,if not aku cepuk kang

08 September 2011

mendap..mendap

makin pokai lah aku lepas nie
nak topap 10ringgit kene bayar 60sen
=.="
keji gila
aku nie dah lah tak kerja..
topap pula guna duit sendiri
(aku memang dari dulu malu untuk meminta duit dekat orang tua aku)
habis macam mane nie
-.-"

entah lah..lepas nie aku guna balik konsep merpati putih
ikat surat dekat kaki biar merpati tuw hantarkan pesanan
-.-"
APEKAH!

lepas nie..kalau ade 10ringgit tade 60sen
memang tak payah berangan nak p topap lah bengong!
mendap mendap
*Langkawi negeri bebas cukai,agak-agak kalau topap situ kene bayar 6o sen tak?"
wathefaq
=.="


23 comments:

khairul akmal bin azman said...

tue la pasal..ape la sume naik charge kan..ape pun xblh...
huhu...:)

Fara E's said...

seb baik aku guna public jep , haha ;p

muhamad hanif said...

g beli topup untu seumur hidup punya.

AHAHAHAHA

Billa.Bel said...

kan kan? mmg sengal sgt ==.

chemay said...

haha sekarang semua nak cas lebih2.
keji!
-.-

Asyraf Azizan said...

dah byk bace post pasal ni. tapi masih tak tau kenapa dikenekan cukai kan

Fezul Fadhley said...

aigo... bleh plak camtu...

::FAIZ FARISH:: said...

eh bkn ko kate ko kaye ke? hehe

i am S!L4H.. said...

lepas ni kena carik balik la syiling2.

*hamekk aku

Edy Fee said...

hahaha beli stok byk2 bro

rembkh ~ said...

boikot..boikot...hehehe

salwaismail said...

memang susah lah kan. tambah2 student lg. T.T

Addin said...

huhu apa boleh buat kann !

vampire's lovex said...

guna whatsapp je la... x yah tpup..x pon beli bb... hoooooo...tapi x leh gayut aaaaaaaa...

ABU said...

dengar2 tak jadi pulak..huhuhu
mana satu betul ni

Peah Glemer said...

guna digi. jimat derr

ain dzaya said...

untungle penjual topup cas berpuluh2 sen....ak gak yg pokaii....

ain dzaya said...

untungle penjual topup cas berpuluh2 sen....ak gak yg pokaii....

iKhRam said...

jadi jugak ke naik..
bukan menteri tak setuju ker..??
ayah si dafi pun tak setujukan?

YOUsoF said...

Kehkeh.. nasib baik aku tak kuat mesej..

hafrawiey ozakawa said...

no coment except dumb.huhuhu..

follow back.:0

Nesa Wazir said...

nesa topup mntak kat org..oh bhgia :D

Asyraf Arif said...

lepas nie semua kemana mana bawak lappy. nak contact jep online. senang !

bawah ni iklan terbaru,nak tengok klik je

ketika cuti dan bosan !

Photobucket