like sampai lebam,if not aku cepuk kang

26 November 2011

hello korea..good bye malaysia

huii huii *mengeluh tak bermaya
okey dah mula cuti....
tapi mood aku nak update semua hilang entah kemana...
actually mood update hilang sejak awal kelas lagi..
nie dah cuti mood tuw tak sampai lagi
=="
nie pon gagah kan hati update..
YEW LAH TANAK MENGHAMPAKAN PENGGEMAR BLOG NIE
*boleh terima tak ayat syok sendiri tuw??
huuuuu *mengeluh lagi
--"

maaf itu sorry
sorry itu maaf

sekian 
sampai berjumpa lagi...

seeloknya aku cuti sebulan nie balik kampung abah dekat Korea..
*hello korea..good bye malaysia
Korea here i come

5 comments:

IkiN NikisA said...

korea sangat .. haha :D

Umie Artoqiemie said...

bawakkan aku 2ne1 balik malaysia boleh? haha..

Mohd Zakwan said...

ehh serius ke ni kampung kat Korea ? main2 ke betul2 ? kalau ye.. kim salam smua artis korea kat sini especially YURI SNSD :P
Blog Mohd Zakwan :)

aten fadzil :) said...

Aku harap kau tak pergi Korea betulbetul . Sebab nanti aku jeles melampau . Haha

aqmalazmi said...

hahah..fad..ini nama nya entry melampau,,,,tak pegi pon.. kah kah kah

bawah ni iklan terbaru,nak tengok klik je

ketika cuti dan bosan !

Photobucket