like sampai lebam,if not aku cepuk kang

18 December 2011

siapa tahu???siapa pon tak tahu !

kadang-kadang perangai orang buat kita rasa
DOWN

kadang-kadang dengan perangai kita sendiri pun kita rasa
DOWN

kadang-kadang hari-hari yang kita lalui buat kita rasa
DOWN

kadang-kadang jam yang kita tempuhi pon buat kita rasa
DOWN

kadang-kadang tanpa sebab pon buat aku rasa
DOWN



apa yang DOWN nak sebenarnya dekat aku?
boleh tak DOWN pergi main jauh-jauh sikit?


kalau DOWN dekat dengan aku,semua benda jadi tak kena !


arkkkkkk........

APA NIE..
APA NIE..
APA NIE..


dulu aku dah ok..

sekarang DOWN tu datang balik !


AKU DAH KENAPA !


SYNDROME DOWN KAH AKU NIE!


huh . . .


*entry tak tentu pasal ala beterabur sebab down



tolong beri kebebasan untuk mengilangkan perasaan down ini !

15 comments:

faiz amir said...

alololo, rilex ar kaw nie byk pkir bukan2 tu sebb kaw jadi camtu, kalo kaw na tenngdgr zkir, inshAllah sangat mmbtu =

IMANSHAH said...

bila nak up ni

miss Fyqa said...

sebab hape plak nak down ni?.. Relaks2..

khairul akmal bin azman said...

system of down kot


gurau jew.

Nurul Iman Rosman said...

down jugak -,-

K O R I E said...

lps baca entri ni sya terus DOWN ;p

dah, xpayah down2..
semuanya akan OK!

Aqiim said...

x elok kalau slalu DOWN..

smoga kau cepat UP..


hehehehe

Saddila said...

okay . sila ambil kebebasan anda sekarang supaya anda tidak down lagi .
dunia memerlukan anda . cewahhh bai

AwieKashi said...

kau dah boleh menyanyi lagu jaysean..
baby are you down..down..down...downnn~

DanieL AdiE said...

Rilex2..jgn down je..

nick dot anis said...

rilex...everything will go smooth insyaallah:-)

YOUsoF said...

Mungkin system of down, mungkin down town, mungkin juga down payment.. Hehe..


Semua orang pun pernah dan akan rasa macam tu, pandai² handle ok bro..


*tak jadi kah nak bikin sticker??

cik eka said...

ko nape down2
cube kau dengar lagu the other side of down
kdg2 down ny la ya akn bwk kte ke atas..huhu
btw chill
:)

LidiaSuraya said...

jangan down down happiness will find u ... :)

Nesa Wazir said...

rilex mal..tarik nafas dlm2. slow2, nt sume akn slesai k :)

bawah ni iklan terbaru,nak tengok klik je

ketika cuti dan bosan !

Photobucket