like sampai lebam,if not aku cepuk kang

15 December 2011

Wordless Thursday(versi lantak gualah)



Wordless Thursday
Versi :
Lantak Gua Lah Nak Buat Hari Apa Pon 
=)

gua rasa gua orang pertama yang bayar yuran pengajian...
gua jadi semangat nak mampos tahap tak tau nak kata apa-apa dah

korang dan korang korang semua
*Selamat Belajar Semula yeahhhh!

=)


*wordless gua ala-ala ohsem gitu
bukan macam sesetengah blog tuw,letak gambar jeww...
dengan alasan
BIARLAH GAMBAR MEMBICARAKAN SEMUA !
heeeeeee
(okey gua melawak :P)

ok daaaaaaaa........

-kamus electronic-
wordless = diam-diam
(ohh google translate)
=="
*haaaa speechless

??????


13 comments:

Saddila said...

oh ya ? okay good luck untuk new sem :)

Semua AAAAAAAAA okay :)

adwafarahin said...

byr yuran aku skali bole? bhahaha :P

[k]o{q}i[n] said...

memang sesuka hati je ko ni mal... cett... wordless thursday pun ko bantai

miss Fyqa said...

welcome new semester. erk?.

chemay said...

selamat belajarrr mal.
:)

AwieKashi said...

pun boleh macam nie... HAHAHAHA!

Joe_Hans said...

ader ekh, wordless thursday?? hahahaha... k2,, aper3 pown gudluck yer!

Rtp Farra Arisha said...

all the best..study smart after this..

CekbOlat-bOlat said...

gudluck abg hoii.. hekhek =P

محمد رازيق said...

haha.. gua nak buat wordless sunbaday la.. gudluck bro.

cik mun said...

hehehe..gudlak ye..blaja molek2

cik eka said...

weyh ko sem 4 bukan kene pegi LI ke
pelik bin musykil aku poli korang
btw aku nye poli cam haram nak daf tak lepas2
motif : sje nak bgi tau
haha

Farid bin Aspar said...

Baguslah tak menagguh bayaran...

bawah ni iklan terbaru,nak tengok klik je

ketika cuti dan bosan !

Photobucket