like sampai lebam,if not aku cepuk kang

12 January 2012

jalur jalur merah dimata.. =="

bangun tidur celik mata..
celik mata bermakna buka mata..
buka mata bermakna dah bangun..
nak aku ulang benda yang sama lagi..lagi..dan lagi??
tak payah kan?
ok tengok cermin..sampai lebam..
bila dah lebam baru nampak..yang mata kanan aku berurat GAGAH !
aku tak tau kenapa mata kanan aku naik urat merah merah
aku nama kan urat merah merah itu
URAT GAGAH
baru naik semangat kejantanan bapak segala ayam !
hehh !
(masih ingat dekat aku?)
sekilas pandang
-dulu aku hitam,sekarang bertambah hitam
-dulu aku tak handsome,sekarang lagi lah tak handsome
-dulu tak comel,sekarang nauzubillah comot !
-dulu periang,sekarang "weyy serius sikit boleh tak !" ehee :P
-dulu mata kanan dengan kiri sama,tapi tadi mata kanan macam ter-pe-le-ott

mata aku merah..
bukan sebab hisap ganja atau pon dadah =="
please lah takenote sikit !
kang takpasal pasal aku cepuk sorang sorang kang

dah dah dah...
kirim salam kawan kawan blogger okey !
beh baii
=')

*MEREPEK TAK TENTU HALA !
choi!

15 comments:

khalila ishak said...

sakit mata?

semutsengal said...

kau isap tetit eh ?


LALALALALLAAL

CekbOlat-bOlat said...

bolat takenote ni .. huhu
sakitmata! yeayyy.. duduk rumah ee abg mal..pesanan khdmat masyarakat =)

insyaAllah smpaikan ^^

karen said...

A'ah mcm sakai laa -.i .. hahahaha

si ngokngek said...

kenapa dgn mata hang,mcm nk lari dr bagitau jek..HAHA

Nesa Wazir said...

study kuat sgt ke ni mal ..heheh :P

Saddila said...

kesian lu wey . semut gigit ae ? heee

*apesal wa tak perasan entry lu ni -_-'

cik eka said...

mesti mate ko suke tgk ya bukan2 ni
kakaka
assgment dah menimbon belom
hahaha

Lea Isnawi said...

tutup mata takut jangkit.

Edy Fee said...

mata yang terpeleot tu jelas nampk..hehe sempoi la ayat ko.ehhehehe

amir aizat said...

gigih study kan, hehe

Mr. Sepet said...

huh . . stdy lebih tue .

TiraPengemis said...

tq pnh tingl link kt blog sy

zOeY zAu YaH said...

hoh tetiba sakit mata? sian..

chemay said...

erkk,
baru terbaca entry nie.
kalau chemay tauu,,
chemay kasi ubat
(ayat nurse berkaliber)
hahaha
:P

bawah ni iklan terbaru,nak tengok klik je

ketika cuti dan bosan !

Photobucket