like sampai lebam,if not aku cepuk kang

18 April 2012

Dunia Memang leww Macam Tu

nak buat wordless boleh?? ok abaikan wordless itu semua.
cuma-cuma
"All good things must come to an end, but all bad things can continue forever"
last but not least
isnin ni aku akan hadapi dugaan duniawi,
atau lebih tepat dugaan manusia kepada manusia
dugaan manusia tersebut akan berakhir awal bulan depan..
maafkan aku otak, aku tak bermaksud nak mendera atau mempergunakan kamu otak :(
keh keh keh

okey okey
dari pada aku menaip sini baik aku study kew apa kew??
hahahahaha
*poyo... macam lah cemerlang sangat !
cisss


WISH YOU LUCK AND DO YOUR BEST
LEPAK LAH !

8 comments:

[k]o{q}i[n] said...

untunglah tulisan lawa.. eh? mcm lari je dri entri.. hahahaha

kura said...

ini bukan wordlessss ni. hahha

adwafarahin said...

as i told u before all the best insyaAllah doa terbaik utk anda! :)

Saddila said...

huiyo tulisan dia lawa. bulat2 :)

good luck exam!

shafiq said...

hehe , wordless dah macam wordpoint , hehe :P :P

puteri said...

boleh cemerlang larh...hahha

Camy Alya said...

good luck ^^

chemay said...

all the best mallll gemokkk
:)

bawah ni iklan terbaru,nak tengok klik je

ketika cuti dan bosan !

Photobucket