like sampai lebam,if not aku cepuk kang

06 June 2012

aku dan dia..mana lebih typical ?

TYPICAL
 "mempunyai ciri-ciri atau sifat-sifat yang lazim (tipikal) atau dengan bahasa mudahnya "kebiasaan mahupun lumrah".
Kamus Dewan Dan Pustaka, Edisi Ke-4

Sebahagian dari kita mempunyai sikap atau sifat tipikal yang tinggi dalam diri.Kita dengan mudah menlabelkan diri kita seorang yang "profesional" dalam segala urusan namun kita menjadi seorang yang begitu tipikal apabila berkaitan dengan hati dan emosi serta hal peribadi.

Typical sangat ke aku kalau aku cakap
"tanaklah, aku tak hisap rokok"
aku rasa jawapan yang typical tu seems like i'm not cool person

Typical sangat ke aku kalau aku cakap
"aku okey, aku tak marah sapa-sapa pon"
aku rasa jawapan typical aku tu boleh menyelamatkan perhungan persahabatan.

Typical sangat ke aku kalau aku cakap
"bro aku betul-betul tak taur jawapan dia apa,sorry"
aku rasa jawapan typical aku nie akan membuatkan orang di sekeliling cakap
"hak aloh, kedekut nya ilmu"

Typical sangat ke aku kalau aku keluarkan phone untuk membalas mesej?
orang sekeliling akan mengatakan
"mulalah tu nak menunjuk"

-aku typical atau kau yang over typical nie-
ke nak cakap
"KITA SAMA-SAMA TYPICAL?"
ahhh....macam tu lah manusia..
semua nya nak adil..
bila kau di cop sebgai typical person,kau pon dengan rela hatinya cop orang lain pun sebagai typical person juga
=.="
(jelas keadilan awak di situ)

No comments:

bawah ni iklan terbaru,nak tengok klik je

ketika cuti dan bosan !

Photobucket