like sampai lebam,if not aku cepuk kang

08 June 2012

what I learn to be good person :)

pagi tadi selepas mandi

ambil baju
ambil seluar
ambil boxer


(ok stop,nak ambil apa lagi? stop la kan)

and then
(cewah sambung tau)

pakai seluar
pakai baju
tertinggal boxer

TERPAKSA
buka seluar
pakai boxer
pakai seluar semula

untuk memastikan aku manusia normal yang mengikut karma-karma manusia biasa di muka bumi ini
aku haruslah mengikut syarat dan juga etika dalam kehidupan

what I learn with this situation
-jangan berangan selepas mandi-
-jangan meringankan apa yang saja dalam kehidupan kita-
-jangan melanggar hukum alam yang ditakdirkan buat kita-
-retry again-

bye guys :')

4 comments:

salwaismail said...

Suka berangan -____________-"

Ehhh lawa la header :D

semutsengal said...

amboi, smpai terlupa boxer, nmpak sangat tak zip seluar.

Edy Fee said...

kahkahkah pikir ape la tu smp lupe pkai boxer.hahaha

Dernier Jay said...

hahahahaha. terhibur sekejap. ;)

bawah ni iklan terbaru,nak tengok klik je

ketika cuti dan bosan !

Photobucket